بلوتوث هوشمند ماشین



معرفی آمپلی فایر هرتز HCP 5D | آمپلی فایر hertz HCP 5D:

آمپلی فایر هرتز HCP 5D یک آمپلی فایر کامل محسوب می شود زیرا با 5 کانال مجزا تمامی پورت های جلو + عقب + ساب ووفر اتومبیل را پشتیبانی می کند.

مراحل خرید

نحوه خرید این محصول از فروشگاه اینترنتی:
برای خرید اینترنتی آمپلی فایر هرتز HCP 5D | آمپلی فایر hertz HCP 5D از فروشگاه اینترنتی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت این محصول : تماس بگیرید تومان
خرید پستی خرید نقدی

آمپلی فایر هرتز HCP 5D

از سری hertz compact power

آمپلی فایر هرتز HCP 5D | آمپلی فایر hertz HCP 5D

آمپلی فایر هرتز HCP 5D | آمپلی فایر hertz HCP 5D

HCP 5D یک آمپلی فایر کامل محسوب می شود زیرا با 5 کانال مجزا تمامی پورت های جلو + عقب + ساب ووفر  اتومبیل را پشتیبانی می کند. از ویژگی های این سری می توان به کلاس D بودن آن اشاره کرد در نتیجه با کمترین انرژی بالاترین کارایی را ارائه می کند علاوه بر این با توجه به طراحی جدید با کیفیت بالای آلیاژ بدنه این دستگاه با وزن کمتر و حجم کمتر ارائه شده است. با استفاده از کنترل «HRC» یا همان ریموت کنترل هرتز می توان تمامی تنظیمات ساب ووفر را براحتی و با دقت بسیار بالا انجام داد.  شرکت الکترومدیا با معرفی سری جدید آمپلی فایرهای «Hertz Compact Power» یا همان «HCP» شما را با نسل متفاوتی از کیفیت و کارایی آشنا می کند.

     hertz--HCP-5D-(3)

hertz--HCP-5D-(2)hertz--HCP-5D-(4)

فایل مربوط به این محصول

محصولات مرتبط یا مشابه با این محصول

قیمت این محصول : تماس بگیرید تومان
خرید پستی خرید نقدی


پاسخ دادن



دوربین مدار بسته ماشین