بلوتوث هوشمند ماشین



معرفی کامپوننت 1800 کنوود سری اکسلون | Kenwood eXelon XR-1800P:

کامپوننت 1800 کنوود سری اکسلون کامپوننت 18 سانتی حرفه ای شرکت کنوود با تفکیک صدا و شفافیت صدای فوق العاده بالا

مراحل خرید

نحوه خرید این محصول از فروشگاه اینترنتی:
برای خرید اینترنتی کامپوننت 1800 کنوود سری اکسلون | Kenwood eXelon XR-1800P از فروشگاه اینترنتی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت این محصول : 360000 تومان
خرید پستی خرید نقدی

کامپوننت 1800 کنوود سری اکسلون

Kenwood eXelon XR-1800P

کامپوننت 1800 کنوود سری اکسلون | Kenwood eXelon XR-1800P

کامپوننت 1800 کنوود سری اکسلون | Kenwood eXelon XR-1800P

توضیحات فارسی کامپوننت 1800 کنوود سری اکسلون Kenwood eXelon XR-1800P :

کامپوننت 18 سانتی حرفه ای شرکت کنوود با تفکیک صدا و شفافیت صدای فوق العاده بالا

کامپوننت سری اکسلون eXelon شرکت کنوود

توجه فرمائید بر روی بسته و یا جعبه این کامپ هیچ عبارتی با عنوان eXelon پیدا نمیکنید

شرکت کنوود به خاطر محدودیتهای شرکتی این کامپ را دقیقا با تمامی قطعات سری اکسلون اروپا وارد ایران نموده و تنها عبارت eXelon را بر روی ان درج مینماید

گارانتی شرکت نت الکترونیک کنوود

که حاوی 2 ووفر – 2 توییتر – 2 کراس اور میباشد

حداکثر قدرت : 2 عدد 330 وات

RMS توان اسمی : 110 وات

واکنش فرکانس : 57 هرتز تا 20000 هرتز

حساسیت : 86 دسیبل

مقاومت : 4 اهم

ارتفاع نصب : 62 میلیمتر

اندازه تیوتر : 20 سانتیمتر

توضیحات فارسی کامپوننت 1800 کنوود سری اکسلون | Kenwood eXelon XR-1800P به انگلیسی

Woofer
–  Woofer Size: 7 in (180mm)
–  Woofer Diaphragm: Advanced Hybrid Pulp
–  Surround: Rubber
–  Basket: Steel (Black)
–  Magnet: Ferrite
Mid-Range
–  Mid-Range Size: –
–  Mid-Range Diaphragm: –
Tweeter
–  Tweeter Size: 13/16 in (20mm)
–  Tweeter Diaphragm: Soft Dome
Dimensions (without grill)
–  Width: 6-15/16 in (176)
–  Height: 6-15/16 in (176mm)
–  Depth: 2-3/4 in (69.5mm)
–  Mounting Depth: 2-7/16 in (62mm)

Nominal Impedance 4 Ω
Maximum Peak Power 330 W
Rated Input Power (RMS) 110 W
Sensitivity 86 dB/W at 1m
Frequency Response 57Hz – 20kHz
Crossover Frequency

 

مقاله ای به نقل از سایت فروشگاهی بهرام در رابطه با کامپ 1800 :

مقدمه
کامپوننت 1800 کنوود ( Kenwood  XR-1800P ) طرح جدیدی برای اسپیکرهای ماشین می باشند،  1800 اکسلون کنوود می باشد. پیش از این شرکت کنوود از وارد کردن باندهای سری اکسلون به آسیا خودداری می کرد، رقابت بالا در بازار ایران باعث شد شرکت کنوود 1800 را برای اولین بار وارد ایران کند، وارد کردن این کامپ برای این شرکت راحت نبود، از آنجائیکه حق استفاده از نوشته اکسلون در آسیای ی غربی وجود ندارد، شرکت کنوود مجبور به حذف این نوشته بر روی جعبه کامپ خود شد، در حالیکه کاملا جعبه و قطعات داخلی اکسلون را حفظ کرد و روانه ایران ساخت. کامپی که بیشتر از 2 ماه است در بازار ایران وجود دارد ولی کمتر کسی متوجه حضور کامپ حرفه ای اکسلون کنوود آمریکا در ایران شده است، کامپی که شرکت کنوود در ژاپن بر روی تویوتاهای حرفه ای خود می گذارد، در آمریکا کنوود دوج های سفارش ویژه را با این کامپ روانه بازار می کند، در بازار ایران همچنان نا شناخته است. در این مقاله بیشتر با 1800 کنوود آشنا می شویم. 
شرکت کنوود در تولید کامپها و اسپیکرها سابقه طولانی دارد و در اروپا و آمریکا محبوبیت و شهرت خاصی برای خود دست و پا کرده است. در حال حاضر در آمریکا بلندگوهای نصب بر روی ماشینها دوج، جی ام و  تویوتا باندهای کنوود می باشند.
 
کامپ 1800 کنوود:
در ابتدا بیشترین چیزی که در مورد این کامپ توجه ما را به خود جلب کرد، ظاهر بسته بندی و جعبه شیک آن بود، در همان ابتدا متوجه شدیم با کامپوننتی با کیفیت بالا طرف هستیم. کیفیت کار شده بالای قطعات از همان نگاه اول بچشم می آید، 1800 ما را یاد 7100 کنوود می اندازد. 
 
کامپ 1800 کنوود: نقطه پیوند طرفداران کامپ و کواکسیال  9 * 6
خیلی از ما همواره بین انتخاب یک کواکسیال  9 *6 و یک کامپ مرددیم. طرفداران کامپها تفکیک صدای بالا وشفافیت صدا را دلیل برتری کامپها می دانند، طرفداران باندهای  9 * 6 نیز بعلت ووفر بزرگتر این باندها حجم صدا وبیس قویتر این باندها را دلیل اصلی انتخاب آنها به عنوان گزینه بهتر می دانند. مسلما هر دو دسته افراد، با مطالعه بیشتر کامپ 1800 عاشق این نمونه خاصص می شوند.  کامپ 1800، طرح خاصی  بین باندهای کواکسیال 6 * 9 و کامپوننتهای سنتی 16 سانتیمتر است، این کامپ مشکل خروجی حجم صدای کامپهای 16 سانتیمتری را که به علت اندازه کوچک آنها بود  از بین برده است. همچنین تفکیک صدای پایین کواکسیالهای 6*9 در آن دیدن نمی شود. بصوت کلی می توان گفت کامپ 1800 هم خروجی صدای بالای باندهای 6*9 را دارد و هم تفکیک صداو شفافیت صدای عالی کامپها را به همراه خود دارد و ترکیب عالی هر دو می باشد. این نو آوری محصول سال 2014 کنوود است.
 
قطعات:
وجود توییترهای با کیفیت باعث می شود این کامپ صدای زیر عالی داشته باشد، ووفر بزرگ همچنین حجم خروجی صدای بالا و با کیفیت را ضمانت می کند. کراس اورهای با کیفیت این کامپ باعث می شود جریان برق بصورت کاملا صحیح تنظیم گردد و هیچگونه نویز در استفاده از این کامپ بگوش نیاید. قابلیت پروتکت قطعات  از سال 2013 در شرکت کنوود اهمیت زیادی پیدا کرد. همانطور که آمپلی فایر رادیوپخشهای این شرکت  نمی سوزد، کراس اور با کیفیت 1800 و طراحی صفحه فوق العاده 1800 باعث می شود که احتمال صدمه دیدن این کامپ نیز به حداقل مقدار ممکن برسد.
قطعات استفاده شده در این کامپوننت اکثرا آهنی و مقداری پلاستیک می باشند. کنوود تکنولوژی جدیدی در طراحی و ساخت این کامپوننت ها استفاده کرده است. در طراحی صفحه مخروطی از ورق و پلی پروپلین و الیاف شیشه و کنف استفاده شده است.  هدف اصلی ایجاد صفحه سختی بوده است که قابلیت تولید صدای قوی و بلند را نیز داشته باشد، این طراحی بیشتر مارا یاد 7100 کنوود می اندازد. وجود صفحه سنگشین باعث می شود گنبد مخروطی حرکت کنترل شده ای داشته باشد، و در صداهای بالا دیستورشن و یا همان به هم ریختگی بسیار کم اتفاق بیفتد. پوشش صفحه ووفر به گونه ای است که تا در مقابل ضربه و عوامل دیگر مقاومت کند و هیچ عاملی نتواند مزاحم لذت بردن راننده از موسیقی پخش شده باشد. 
ووفر 7 اینچی (18 سانتیمتری) این کامپوننت باعث می شود که حرکت انعطافی بیشتری در این کامپ نسبت به 1720 پایونیر اتفاق بیفتد، این حرکت پذیری بیشتر بیس نرمتر، با کیفیت تر و از همه مهمتر صدای طبیعی تر ایجاد می کند.  طراحی  تیوترها به گونه ای است که این کامپ صدای بالا تا پایین را پوشش داده و فرکانس صدایی بسیار بازی را زیر کنترل خود داشته باشد. 
طراحی 1800 بگونه ای است که علاوه بر استفاده در طاقچه عقب با برش سطحی در، در داخل دربها نیز قابل استفاده باشد. 
 
نتیجه گیری:
می توان گفت کامپ 1800 کنوود نمونه عالی و کامل یک کامپ با خروجی صدای بسیار بالا است، شاید بهترین توصیف برای این کامپ را نویسنده سایت stereowiseplus گفته باشد، او بعد از تست این کامپ نوشت: ” در حالیکه در حال تست این کامپ از آهنگی به اهنگ دیگر بودم، احساس می کردم بعلت کیفیت بالای صدا خود را در موزیک گم می کنم و به چیزی غیر از گوش دادن به آهنگ فکر نمی کردم. با خودم می گفتم این بهترین صدای ممکن است، کراس اورها کار خود را برای جداسازی سیگنالها عالی انجام می دادند.  من عاشق هارمونی موجود شده بودم و این حس یک موسیقی واقعی است. “
کامپ 1800 کنوود 110 وات RMS دارد و شاید تنها ایراد آن راه اندازی سخت آن باشد، کاری که از آمپهای قوی مانند 5602 پایونیر و 7205 کنوود بر می آید.

محصولات مرتبط یا مشابه با این محصول

قیمت این محصول : 360000 تومان
خرید پستی خرید نقدی


پاسخ دادن



دوربین مدار بسته ماشین