بلوتوث هوشمند ماشین



آمپلی فایر هلیکس بی فور آلمان Helix B Four
معرفی آمپلی فایر هلیکس بی فور آلمان Amplifier Helix B Four:

آمپلی فایر هلیکس بی فور آلمان Helix B Four با 2 جفت خروجی با کیفیتی ترین امپلی فایرسال 2014 شناخته شد

مراحل خرید

نحوه خرید این محصول از فروشگاه اینترنتی:
برای خرید اینترنتی آمپلی فایر هلیکس بی فور آلمان Amplifier Helix B Four از فروشگاه اینترنتی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت این محصول : 490000 تومان
خرید پستی خرید نقدی

آمپلی فایر هلیکس بی فور آلمان Helix B Four

آمپلی فایر هلیکس بی فور آلمان Helix B Four

آمپلی فایر هلیکس بی فور آلمان Helix B Four

توضیحات آمپلی فایر هلیکس بی فور آلمان Helix B Four

تعداد کانالها : 4

حداکثر قدرت: 360 وات

حداکثر نیرو بر حسب وات (4 اهم): 4 عدد 120 وات

حداکثر نیرو بر حسب وات (2 اهم): 4 عدد 180 وات

حداکثر پل نیرو بر حسب وات (4 اهم): 2 عدد 360 وات

آمپلی فایر چهار کانال قدرتمند شرکت هلیکس آلمان  مدل Helix Blue B Four

گارانتی: 1 ساله شرکت هلیکس 

RMS مقدار نیرو بر حسب وات ( 4 اهم) = 4 عدد 60 وات

RMS مقدار نیرو بر حسب وات ( 2 اهم) = 4 عدد 90 وات

RMS حداکثر پل نیرو بر حسب وات ( 4 اهم) = 2 عدد 180 وات

قابلیت پل زتی ( قابلیت تبدیل به آمپلی فایر مونو)

واکنش فرکانس: 10Hz – 30000Hz

کنترل کراس اور فوق العاده برای جریانات متفاوت:

Front High-Pass: 15Hz – 4kHz adjustable 
Front Band-Pass: 15Hz – 4kHz adjustable 
Front Low-Pass: 40Hz – 4kHz adjustable 
Rear High-Pass: 15Hz – 4kHz adjustable 
Rear Band-Pass: 15Hz – 4kHz adjustable 
Rear Low-Pass: 40Hz – 4kHz adjustable

ورودی داخلی قدرتمند

نویز گیر و تقویت برق فوق العاده با کیفیت

خروجی جهت برقراری ارتباط با آمپلی فایرهای دیگر

قابلیت استفاده به صورت مونو و یا چهار کانال

دارای محافظ قوی جهت حفاظت از گرمای زیاد، کم و یا زیاد شدن ولتاژ، مقاومت پایین و … ( این آمپلی فایر بهیچوجه در اثر مشکلات برقی صدمه نمی بیند.)

کنترل تقویت صدای باس

آمپلی فایر هلیکس ampilfire helix b4

آمپلی فایر هلیکس ampilfire helix b4

 

معرفی شرکت هلیکس زبه نقل از وبسایت بهرام: 

توجه : شرکت هلیکس در رده شرکتهای حرفه ای در اروپا قرار می گیرد. محصولات این شرکت هم رده راکفورد در اروپا محسوب می شوند. استانداردهای شرکت هلیکس (Helix) فوق العاده بالاتر از محصولات مشابه پایونیر، جی بی ال، اینفینیتی و کنوود است، محصولات این شرکت به صورت کامل ساخت آلمان هستند و هیچکدام از آنها در کشورهای آسیایی مونتاژ نمی شوند. کیفیت و شفافیت صدای محصولات این شرکت بالاتر از محصولات کلیه شرکتهایی می باشد که پیش از این در سایت قرار گرفته است، همچنین تنها شرکتی است که همچنان کیفیت محصولات سابق خود را حفظ کرده است و خط تولید در چین ندارد. محصولات شرکت هلیکس در آلمان و اروپا بالاتر از جی بی ال و پایونیر به عنوان حرفه ای ترین محصولات شناخته می شوند.  شرکت هلیکس در سالهای اخیر با شرکت راکفورد همکاری می نماید.  محصولات شرکت هلیکس یکی از دو شرکت موفق اروپایی است که بصورت انحصاری در آمریکا نیز تولید و مورد استفاده قرار می گیرند. شرکت هلیکس بخاطر کیفیت بالای قطعات به کمک شرکت راکفورد برای کار در آمریکا دعوت شده است و در حال حاضر در کنار این شرکت محصولات اساسی بسیاری از ایالتهای آمریکا (کالیفرنیا و …)  را تولید می کنند.

آمپلی فایر هلیکس ساخت آلمان است، با توجه به چینی شدن آمپلی های پایونیر، اینفینیتی و حتی کنوود در سالهای اخیر و افت کیفیت محصولات این شرکتها، بنظر می رسد، آمپلی های شرکت هلیکس با کیفیتی فوق العاده بالاتر از شرکتهای مذکور قابلیت جذب بازار در ایران را داشته باشند. همچنین محصولات شرکت هلیکس در سری های مختلف ساخته می شوند، که در آینده با ویژگیهای هر سری بیشتر آشنا می شویم.  همانطور که سایت خود هلیکس می گوید “ Don’t let  low profile package fool you “.  ( نگذارید عددهای پایین شرکت های اروپایی شما را گول بزند) شرکت هلیکس استاندارهایی بمراتب بالاتر از پایونیر و کنوود دارد. مسلما آمپهای آلمانی با آمپهای چینی و آسیایی پایونیر قابل مقایسه نیستند. و استاندارهای متفاوتی دارند. شرکت هلیکس می گوید که بسیار اسان است اگر بخواهد اعداد بالا را مانند شرکتهای آسیایی روی محصولات خود بچسباند، ولی این شرکت تمامی اعداد را واقعی اعلام می کند، چیزی که تنها در آمریکا جا افتاده است و در سالهای اخیر شرکتهایی مانند جی بی ال و پایونیر نیز قادر به انجام آن نبوده اند. همانطور که سایت حرفه ای crutchfield  در توضیح شرکت هلیکس می گوید:  ” All Helix products are designed in Germany, and many are hand-built in Helix’s factory in Schmallenberg ”  تمام محصولات هلیکس آلمانی هستند و  اکثر انها دست ساز هستند.

 

آمپلی فایر هلیکس بی فور : این آمپلی فایر بسیار قدرتمند می باشد، براحتی 2 جفت باند را ساپورت خواهد کرد. همچنین قابلیت راه اندازی راحت یک ساب 1000 تا 1500 همراه یک جفت باند قدرتمند را نیز داراست.  از نظر کیفیت قطعات بالاتر و کیفیت خروجی صدا بالاتر از تمام آمپلی فایرهای 4 کانال سایت قرار می گیرد.

محصولات مرتبط یا مشابه با این محصول

قیمت این محصول : 490000 تومان
خرید پستی خرید نقدی


پاسخ دادن



دوربین مدار بسته ماشین